duminică, 25 iulie 2010

Ghid Saman

Ghid Shaman Vindecator in PvP

Precizari introductive:

1. Acest ghid este unul strict pentru PvP.
2. Samanul vindecator este cea mai versatila clasa si este pur si simplu imposibil de spus care este "reteta" ideala, fiecare fiind liber sa-si dezvolte un stil propriu. Aceasta este o abordare personala a samanului vindecator in pvp.


Statusul

Statusul general recomandat este 1 vit 2 int. Eu recomand 1 vit 5 int pana aveti int la maxim, iar apoi full vit si full dex. Str este ultimul. Explicatia este simpla. ca shaman in pvp NU aveti nevoie de aparare. Stiu, suna ciudat dar chiar asa este, iar viata poate fi suplimentata
bine mersi prin obiecte cu mult pv dar mai ales prin skill-ul leac. Deci puteti lejer sa mergeti pe acest raport un pic extrem.


Competentele


Adevarata putere a shamanului sta in competente. Fara ele e mai slab ca un caine flamand, iar cu ele un adevarat reaper.
1. Leac. Unealta cea mai de pret si motivul principal pentru care veti castiga majoritatea duelurilor. Obligatoriu acesta va fi primul master.
2. Chemare Fulger. Principalul skill ofensiv. Are un timp de incarcare maricel (comparativ cu celelalte), dar damage-ul imens si mai ales sansa de necunostinta merita cu varf si indesat. Faptul ca are area damage este un bonus inutil in pvp. Masterul 2
3. Accelerare. Unul dintre cele mai subestimate skill-uri din joc. Viteza de miscare si viteza farmecului sunt vitale in orice duel. Veti vedea cand ajung la tactici motivele exacte. Masterul 3.
4. Aruncare fulger. Viteza foarte buna (7 secunde) si damage consistent. Alternativa la al doilea master in locul chemarii datorita acestei viteze. Pacat ca nu are sansa de necunostinta.
5. Gheara fulger. Viteza decenta si daune bune dar datorita faptului ca nu e nici cel mai rapid si nu are nici sansa de necunostinta il recomand ca al 5-lea master
6. Atac fortat. O ineptie. Cel mai prost skill din tot jocul. Nu as pune puncte pe el nici macar dupa ce as avea 5 mastere.


Echipament

1. arma trebuie sa fie obligatoriu clopot antic sau evantai vant toamna cu paguba competentei cat mai mare. Paguba medie nu conteaza. Incercati sa puneti pe arma o piatra a reintoarcerii cat mai mare si pietre anti razboinic si anti sura
2. armura nu prea conteaza ce este cat timp are piatra grabei cat mai mare. Incercati sa o gasiti cu bonus de pv si bonus la viteza farmec
3. scut imun la necunostinta este ideal indiferent ce scut este.
4. restul mult pv si mult int. Bonusuri de viteza farmec sunt binevenite.


Note generale

Incercati sa aveti cat mai mult pv viteza de miscare si viteza farmec.

1. PV. Mult pv inseamna ca rezistati mai mult in caz ca sunteti prins de un stun si incasati cateva vraji. Cu cat aveti mai mult cu atat veti putea sa rezistati mai mult in dueluri. Bonusuri de pv, bratari de argint/aur alb, cercei de abanos, etc
2. Viteza de miscare. Cu o grabei +4 papuci la +9 si G la accelerare ajungeti pe la 188 viteza de miscare. Adica nu o sa va prinda nimeni. Si cine nu te prinde nu-ti va da damage.
3. Viteza farmec. Unul din aspectele ignorate chiar de multi shamani din pacate. La viteza 200 timpul de incarcare al vrajilor se injumatateste. Adica dati de 2 ori mai repede in adversari cu vrajile voastre. Un shaman cu viteza farmecului 200 si master pe aruncare fulger va fi o adevarata mitraliera si va da acest skill la fiecare 3,5 secunde.


Tactici de duel

Si iata ca am ajus si la cel mai important aspect al acestui ghid. Chiar daca statusul e perfect si competentele puse la fel tot nu veti face mare branza in dueluri daca nu aveti o tactica buna. Trebuie sa ghiciti adversarul sa-i cunoasteti vrajile si mai ales ordinea in care le da. De ex un razboinic corp va da vartej si taietura tripla imediat dupa ce v-a prins stun. Deci calculati cat timp a mai ramas intre stun-urile lui si aveti grija sa va prinda cu viata full altfel riscati sa muriti din stun+vartej+tripla.
Dupa cum am spus si la inceput apararea nu conteaza dar viteza da. Am spus asta pentru ca intr-un duel trebuie sa fugiti. Alergati aparent
haotic pentru a nu lasa adversarul sa va anticipeze directia, dar in acelasi timp aveti mare grija la obstacole si la adversar. Cel mai rau lucru care se poate intampla e sa ramai intr-un colt in timp ce un sura magie te seaca cu spiritul flacarii. In 3 secunde esti pe jos iar
adversarul rade de tine.
Invatati raza de actiune a diverselor vraji ale adversarilor (tropait, spirit flacara, etc) si incercati pe cat posibil sa va tineti in afara
acesteia. Veti reusi acest lucru datorita vitezei superioare (nu uitati de skill-ul accelerare).
Dati de la distanta cu tot ce aveti si continuati sa fugiti pana cand adversarul e mort. Vindecati-va cand aveti nevoie dar atentie la ce distanta este adversarul. Vindecarea nu se poate face din alergare si cu un adversar aproape riscati sa muriti.
Singura situatie in care este permis sa veniti sa dati de aproape cu clopotul/evantaiul este daca adversarul este foarte slab. Altfel nu
aveti nici o sansa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu